Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

PAKJESLEVERING

Voor bestellingen die geleverd kunnen worden met de pakjesdienst van GLS** gelden volgende transportkosten: 

WEBBESTELLINGEN met minstens 1 Sigvaris product = GRATIS LEVERINGAlle andere bestellingen:          -  Totaalbedrag < € 130 excl. BTW = € 5,37 excl. BTW transportkost
          -  Totaalbedrag ≥ € 130 en < € 500 excl. BTW = € 2,48 excl. BTW transportkost
          -  Totaalbedrag ≥ 500 € excl. BTW = GRATIS levering

* Levering in heel België en Luxemburg. Voor levering met de pakjesdienst wordt er géén afspraak gemaakt, bent u vaak afwezig dan is het handig om een ‘leveradres’ (buren, familie) op te geven.

PALLETLEVERING

Bestellingen die geleverd worden op pallet, zijn NOOIT portvrij.

  • Portkosten afhankelijk van afmetingen, gewicht en aantal palletten
  • Portkosten staan vermeld op de orderbevestiging die u ontvangt via mail

FREQUENT GESTELDE VRAGEN

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten (pakjesdienst)?

Na registratie van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
Op deze orderbevestiging vindt u terug welk materiaal voorradig is en welk materiaal niet.
  • alles is voorradig: uw bestelling wordt snel geleverd via de pakjesdienst van GLS*.
    GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
  • niet alles voorradig: u heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een deellevering, die vraagt u aan via een antwoordmail op de mail met uw orderbevestiging. In uw orderbevestiging vindt u informatie over de levertermijn van de niet voorradige items.
    Nalevering van niet voorradige artikelen is altijd gratis
 *voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.

Wie bezorgt mijn bestelling? (pakjesdienst)

Uw bestelling wordt geleverd door de pakjesdienst* van GLS.
GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
 *voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.

Kan ik kiezen voor verzending naar een afhaalpunt?

De GLS pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS afhaalpunt te laten versturen.

Kan ik kiezen voor verzending naar een locker?

De DPD pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS locker te laten versturen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Standaard is afhaling niet mogelijk. Indien u dit wenst, gelieve vooraf telefonisch contact op te nemen met de klantendienst.

Moet ik aanwezig zijn voor de pakjesdienst levering?

De GLS pakjesdienst heeft een handtekening nodig als bewijs van levering.
  • bent u weinig thuis, laat uw pakket dan leveren op een ander adres waar zeker altijd iemand aanwezig is (opgeven bij bestelling).
  • of kies voor één van de andere mogelijkheden die de pakjesdienst u aanbiedt (afhaalpunt, locker, afzetten zonder handtekening, …).
  • u vindt hierover meer info in de Track & Trace mail van GLS.