PAKJESLEVERING

Voor bestellingen die geleverd kunnen worden met de pakjesdienst van GLS** gelden volgende transportkosten: 

  • WEBBESTELLINGEN met minstens 1 Sigvaris product = GRATIS LEVERING
  • Alle andere bestellingen:
          -  Totaalbedrag < 130 € excl. BTW = 6,5 € incl. BTW transportkost
          -  Totaalbedrag ≥ 130 € excl. BTW = GRATIS levering

* Levering in heel België en Luxemburg. Voor levering met de pakjesdienst wordt er géén afspraak gemaakt, bent u vaak afwezig dan is het handig om een ‘leveradres’ (buren, familie) op te geven.

PALLETLEVERING

Bestellingen die geleverd worden op pallet, zijn NOOIT portvrij. De portkosten zijn afhankelijk van afmetingen, gewicht en aantal palletten.

FREQUENT GESTELDE VRAGEN


Na registratie van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
Op deze orderbevestiging vindt u terug welk materiaal voorradig is en welk materiaal niet.
  • alles is voorradig: uw bestelling wordt snel geleverd via de pakjesdienst van GLS*.
    GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
  • niet alles voorradig: u heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een deellevering, die vraagt u aan via een antwoordmail op de mail met uw orderbevestiging. In uw orderbevestiging vindt u informatie over de levertermijn van de niet voorradige items.
    Nalevering van niet voorradige artikelen is altijd gratis
 *voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.


Uw bestelling wordt geleverd door de pakjesdienst* van GLS.
GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
 *voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.


De GLS pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS afhaalpunt te laten versturen.


De DPD pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS locker te laten versturen.


Standaard is afhaling niet mogelijk. Indien u dit wenst, gelieve vooraf telefonisch contact op te nemen met de klantendienst.


De GLS pakjesdienst heeft een handtekening nodig als bewijs van levering.
  • bent u weinig thuis, laat uw pakket dan leveren op een ander adres waar zeker altijd iemand aanwezig is (opgeven bij bestelling).
  • of kies voor één van de andere mogelijkheden die de pakjesdienst u aanbiedt (afhaalpunt, locker, afzetten zonder handtekening, …).
  • u vindt hierover meer info in de Track & Trace mail van GLS.