PAKJESLEVERING

Voor bestellingen die geleverd kunnen worden met de pakjesdienst van GLS** gelden volgende transportkosten: 

  • WEBBESTELLINGEN met minstens 1 Sigvaris product = GRATIS LEVERING
  • Alle andere bestellingen:
          -  Totaalbedrag < € 130 excl. BTW = € 5,37 excl. BTW transportkost
          -  Totaalbedrag ≥ € 130 en < € 500 excl. BTW = € 2,48 excl. BTW transportkost
          -  Totaalbedrag ≥ 500 € excl. BTW = GRATIS levering

* Levering in heel België en Luxemburg. Voor levering met de pakjesdienst wordt er géén afspraak gemaakt, bent u vaak afwezig dan is het handig om een ‘leveradres’ (buren, familie) op te geven.

PALLETLEVERING

Bestellingen die geleverd worden op pallet, zijn NOOIT portvrij.

  • Portkosten afhankelijk van afmetingen, gewicht en aantal palletten
  • Portkosten staan vermeld op de orderbevestiging die u ontvangt via mail

FREQUENT GESTELDE VRAGEN


Na registratie van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
Op deze orderbevestiging vindt u terug welk materiaal voorradig is en welk materiaal niet.
  • alles is voorradig: uw bestelling wordt snel geleverd via de pakjesdienst van GLS*.
    GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
  • niet alles voorradig: u heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een deellevering, die vraagt u aan via een antwoordmail op de mail met uw orderbevestiging. In uw orderbevestiging vindt u informatie over de levertermijn van de niet voorradige items.
    Nalevering van niet voorradige artikelen is altijd gratis
 *voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.


Uw bestelling wordt geleverd door de pakjesdienst* van GLS.
GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
 *voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.


De GLS pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS afhaalpunt te laten versturen.


De DPD pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS locker te laten versturen.


Standaard is afhaling niet mogelijk. Indien u dit wenst, gelieve vooraf telefonisch contact op te nemen met de klantendienst.


De GLS pakjesdienst heeft een handtekening nodig als bewijs van levering.
  • bent u weinig thuis, laat uw pakket dan leveren op een ander adres waar zeker altijd iemand aanwezig is (opgeven bij bestelling).
  • of kies voor één van de andere mogelijkheden die de pakjesdienst u aanbiedt (afhaalpunt, locker, afzetten zonder handtekening, …).
  • u vindt hierover meer info in de Track & Trace mail van GLS.